Instrukcje dotyczące zwrotu
 
#1: Wybierz produkt do zwrotu
Tango TX1
Tango TX1
Ventis MX4
Ventis: MX4
GasBadge Pro
GasBadge Pro
GasBadge Plus
GasBadge Plus
Rattler T40
Rattler T40
DS2
Stacja dokująca DS2
MX6 iBrid
MX6 iBrid
MX4_th
MX4 iQuad
BM25
BM25

/uploadedImages/Images/Products/itx_th.jpg
iTX
Legacy_M40_th
M40
M40M
M40•M
inny
Inny


#2 informacje o urządzeniach i wstępne zatwierdzanie
 
  
#3 Informacje dotyczące wystawiania rachunków ?

Wybierz dystrybutora, który ma wystawić rachunek.



#4 Informacje o wysyłce (zaznacz, aby wykorzystać te dane do rachunku: )
#5 Warunki

  

Opłata diagnostyczna
Industrial Scientific Corporation (ISC) pobiera kwotę 80,00 USD opłaty za usługi diagnostyczne dla wszystkich przyrządów wysyłanych do serwisowania w ISC. Opłata za usługi diagnostyczne nie jest pobierana, jeśli klient zgadza się, aby ISC wykonał potrzebne naprawy.


  

Wymagania dotyczące wysyłki akumulatora
Z dniem 1 stycznia 2013 ICAO i IATA zmieniły wytyczne dotyczące pakowania dla wszystkich przesyłek zawierających baterie/akumulatory litowo-jonowe i akumulatory zawierające lit, które nie znajdują się w urządzeniach lub nie są zapakowane z urządzeniem. Zmiany te obowiązują w przypadku, gdy wysyłane baterie/akumulatory wykraczają poza wymagania sekcji II instrukcji pakowania. Proszę skorzystać z informacji w linku do Wytycznych IATA dotyczących wysyłania baterii/akumulatorów litowych.


                 

W celu zgłoszenia przyrządu do naprawy należy zaznaczyć, że zapoznaliśmy się z naszymi warunkami świadczenia usług przez dział serwisowy

 

  • Albania
  • Austria
  • Belgia
  • Bośnia i Hercegowina
  • Bułgaria
  • Chorwacja
  • Cypr
  • Czechy
  • Dania
  • Estonia
  • Finlandia
  • Niemcy
  • Grecja
  • Węgry
  • Islandia
  • Włochy
  • Łotwa
  • Litwa
  • Luksemburg
  • Macedonia
  • Malta
  • Czarnogóra
  • Holandia
  • Norwegia
  • Polska
  • Rumunia
  • Serbia
  • Słowacja
  • Słowenia
  • Szwecja
  • Szwajcaria
Ostatnia aktualizacja 6 października 2010

Numer seryjny jest 10-cyfrowym numerem znajdującym się na naklejce, zazwyczaj przy kodzie kreskowym.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich problemów i błędów, które mogli Państwo napotkać podczas eksploatacji swojego przyrządu.

Wstępne zatwierdzenie naprawy znacznie ograniczy czas bez urządzenia chroniącego życie. Dzięki wstępnej akceptacji przyrząd może zostać naprawiony i odesłany w ciągu pięciu dni roboczych. Jeśli nie wybierzesz opcji wstępnego zatwierdzania, przygotujemy kosztorys, który będzie musiał zostać przez Ciebie zatwierdzony przed wykonaniem przez nas naprawy. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny z naszym centrum serwisowym pod numerem 800-338-3287.

Osoba ta powinna być w stanie zatwierdzić naprawę przyrządu.

Powered By OneLink